2011年4月4日 星期一

老人家看餵人奶

哺乳室飲完奶後的笑臉

這天,我帶著七個月大的恩賢參加playgroup,有一個婆婆等著兩個小孫女,我們就搭訕起來,對話如下:

婆婆:你的BB好肥呀,吃甚麼奶粉呢?
我:沒有餵奶粉,飲人奶的。
婆婆﹝驚訝﹞:吓!人奶?真係?夠營養咩?
我:夠啦,佢飲人奶愈來愈肥。
婆婆:真係夠飽咩?你夠奶咩?
我:夠喎!

對話止於此,這婆婆沒有惡意,而我也沒有動怒,因為我們萍水相逢。對著陌生人,老人家都會發表對餵人奶的質疑,假設自己的孫兒飲人奶,肉緊百倍,餵人奶的媽媽的壓力可想而知。而媽媽如果與老人家同住,每天對著一個喋喋不休「唔飽」、「唔夠奶」的質疑,輕則情緒低落,重則產後抑鬱。更大機會的,是為免爭吵,媽媽最終放棄了餵人奶。

按我所見,唔夠奶不是放棄原因,而是身邊人的言語,令媽媽放棄了寶寶最好的食物。

2 則留言:

  1. 4P媽媽, 堅持有理!!

    回覆刪除
  2. 同意,信念有無動搖建基認識多少,要事前好好認識,聽見咁提間會輕易可以把答案話佢知!!!^_^

    回覆刪除