2011年5月17日 星期二

第一次小病記

我很感恩寶寶出世以來一直頗健康,八個月大都沒有需要看醫生。但昨日終於有點生病的跡象,雖然只是有帶啖的咳嗽﹝一兩小時才咳一咳那種﹞,有點流鼻水但沒有發燒。雖然見她非常生猛,仍然爬高爬低的,但我還是決定帶她看醫生,第一次體會寶寶生病父母那種憂心。醫生說天氣熱加開冷氣是容易著涼的。晚上吃兩次藥已經差不多沒有咳和鼻水了,再當是將來的生病演習吧。

看醫生前的殘樣,好慘呢

坐車開始悶到扁咀

開始撩陌生人玩,唔似病

我地去緊邊呀?

3 則留言:

  1. 我大女小時生病, 我也很緊張, 一點小事就去看醫生. 到二女時, 有了經驗, 便膽粗粗起來, 睇定d先去見醫生. 做mami必經階段.

    回覆刪除
  2. 我本來想睇定d,但身邊的人仲緊張過我,要我快快帶佢睇醫生,唔係我俾人鬧死呀!

    回覆刪除
  3. 無問題,飲多D人奶増加多D保護.

    回覆刪除