2011年6月21日 星期二

胃口大開的寶寶

早前寶寶胃口不佳,每次吃兩口粥便大哭,雖然我是營養師,理性上知道寶寶偶爾胃口不佳無需緊張,但我作為媽媽,感性上都會有點煩惱心痛。

但事實証明,除非寶寶的成長線一直在跌,否則短時間胃口不佳是無需太擔心的,千萬別強迫餵食。以寶寶為例,她是超過一個月吃得很少,沒有體重增長。但近日她胃口大開,小食可以吃半片麵包,一條皇帝蕉加三安士奶﹝份量不是我們決定的,是放在她面前,她自己吃光的﹞,正餐的粥也吃光。

所以,父母的責任是提供健康的食物和愉快的進食環境,吃多少份量應由小朋友決定,好處是訓練小朋友的饑餓飽感調節機制。這個機能很重要,亦是與生俱來,我工作上見得太多「唔知飽」的個案了,父母千萬別破壞這個能力。

3 則留言:

  1. 偶然遇上呢個BLOG...好好同好有共鳴 ^^ THANKS
    我都有呢個煩惱~~
    請問..BB 13個月...一直都好有性格..
    對用奶樽飲奶同食飯都好抗拒....餓8個小時以上都唔食
    bb 一直唔鍾意食飯感到煩惱心痛 ><
    由6個月到13個月都用氹ge方式食飯飯...
    唔好話學自己用羹食飯><
    近半個月一啖都唔肯食...氹好耐先食到3,4羹
    我應該比bb 決定食量嗎?!

    回覆刪除
  2. 有無見自己拒吃而餓死自己的BB?

    最好唔好氹,我見過好多個案係愈氹愈差。好似一個programming咁,等你氹然後食少少,慢慢習慣成自然!試下煮不同的食物讓佢試啦。

    係要忍心加平常心架,寶寶胃口大開的日子不遠矣。

    回覆刪除
  3. 謝謝你的意見啊!! ^^

    回覆刪除