2011年10月26日 星期三

為什麼寶寶不吃水果?

有家長問我,為什麼家中寶寶不肯吃水果?蔬菜與水果比較,水果會較容易被小朋友接受,因為水果的天然甜味,最適合寶寶愛甜的味蕾。細問之下,原來爸媽兩人都不吃水果。

難怪寶寶不願吃。我生了寶寶之後,發現寶寶與父母之間是有心靈感應的,即是寶寶會洞察爸媽的情緒和喜好,而作出情緒反應。一個例子是,很多寶寶平日情緒很平穩,但到了重要日子如幼稚園面試,便狂哭扭計,這可能與寶寶感受到爸媽的緊張情緒有關。

應用在餵寶寶吃生果或任何健康食物之時,你是否覺得這個食物很「正」很吸引,寶寶會知道。你覺得很好吃的食物,寶寶看著你吃時,也會很想吃。

4 則留言:

  1. 唔好意思, 想離題請教一下:
    小朋友幾大個開始, 可以食與大人相同調味既食物, 唔駛分開處理呀?
    我大仔當年 2 歲, 先至開始食有調味既食物; 宜家要湊兩個, 細仔 1 歲 4 個月, 覺得好多功夫, 好麻煩呀~

    蘇菲亞

    回覆刪除
  2. 餵人奶時唔揀飲擇食, 小朋友多數乜都食. 我餵細妹時偷食咖喱, 家下佢大左真係好迷咖喱, 可謂–試難忘呢.

    回覆刪除
  3. Karina,係呀, 人奶會有媽媽食嘅野嘅味道, 預先嘗試過不同味道, 所以較少偏食! 我一直都係咩都食架.

    回覆刪除
  4. 蘇菲亞, 你很厲害和勤力! 我見很多爸媽,寶寶一歲以後, 就難守"不吃含調味料食物"的原則了!

    你的問題我寫了一篇新blog答, 你請看看參考吧.

    回覆刪除